Održavanje - GigaByte :: Prodaja i servis računala :: ZAGREB

Idi na sadržaj

Glavni meni:

USLUGE ▼

ODRŽAVANJE I UGOVORI O ODRŽAVANJU

Nudimo mogućnost sklapanja ugovora o održavanju računala i mrežne opreme za male i srednje tvrtke koji ne zapošljavaju ljude u svrhu održavanja informatičke opreme. Ugovori se kreiraju prema potrebama i željama korisnika kako bi brigu o svojoj računalnoj opremi prepustili kompetentnim i odgovornim stručnjacima.

Nekoliko razloga zašto ugovoriti održavanje računala:

  • Naknada mjesečnog održavanja je višestruko manja od troška koji bi nastao zaposlenjem odgovarajućeg broja IT stručnjaka u samoj tvrtki klijenta
  • Znanje i know-how koji su kroz godine iskustva akumulirani, jamstvo su da će bilo koji problem biti brzo i učinkovito rješen
  • Raspoloživost opreme i rezervnih dijelova
  • Opuštenost u svakodnevnom radu zbog spoznaje da se možete uvijek pouzdati u to da će eventualne poteškoće biti otklonjene u najkračem roku
  • Savjetovanja za poboljšanja u skladu s potrebama i mogućnostima klijenata utemeljena na našem znanju i iskustvu
  • sigurnost Vaših podataka (sigurnosne kopije)
  • produžen vijek trajanja informatičke opreme

  • podrška putem udaljenog pristupa računalu (uvijet je brzi internet)
  • periodična kontrola ispravnosti računalne opreme


Što uključuje održavanje računala i računalne opreme?

Za svakog klijenta zasebno dogovaramo stavke održavanja u skladu s njegovim stvarnim potrebama i željama. U najviše slučajeva održavanje računala i računalne opreme uključuje:

  • Otvaranje novih i održavanje postojećih računa elektroničke pošte
  • Neprekidan nadzor i optimizacija korištenja Internet veze
  • „Quick Response“ – brzo i učinkovito rješavanje problema putem interneta s udaljene lokacije
  • Instalacija i konfiguriranje perifernih uređaja
  • Instalacija i konfiguriranje potrebnih aplikacija na pojedinim radnim stranicama
  • Izlazak na teren u najkraćem mogućem roku u slučaju kvarova
  • Uslugu pružanja podrške putem telefona „Help Desk-a“ radnim danom od 09:00 do 19:00 i subotom od 09:00 do 15:00
  • Savjete (konzalting) vezane za moguća poboljšanja na mrežnoj opremi, računalima, perifernoj opremi te poslužiteljima
  • Rad servisera u servisu ili na loaciji klijenta zbog servisnog otklanjanje kvarova zemjenom neispravnih dijelova ili ugađanje opreme i slično
  • Manipulativne usluge vezane za dobavu zamjenskih dijelova (naručivanje, preuzimanje i slično)
  • Preventivni pregled opreme
  • Sitni potrošni materijal utrošen pri servisiranju
  • Organiziranje backup-a (sigurnosne kopije) podataka na poslužiteljima i radnim stranicama

Glavna prednost  ugovora o održavanju računala jest suradnja s jednim entitetom tj. nama. Nudimo podršku tijekom cijelog životnog ciklusa projekta, pružajući kompletnu paletu usluga (integracija, održavanje, razvoj, savjetovanje) čime se neizbježno utječe na postizanje veće produktivnosti i smanjenje ukupnih troškova poslovanja.

Posebna ponuda obuhvaća tzv. "Flat Policy" putem koje prema dogovoru preuzimamo odgovornost za Vašu kompletnu informatičku infrastrukturu što Vama omogućuje da zaboravite na probleme s mogućim kvarom računalne opreme jer preuzimamo obvezu održavanja ispravnosti opreme. Ako se dogodi bilo kakav problem u najbržem mogućem roku ga rješavamo preuzimajući sve troškove. Isto tako jamčimo podršku 24 sata dnevno 7 dana u tjednu.

Mnogi korisnici podcjenjuju i zanemaruju plansko održavanje računala i informatičku podršku iako im o tome ovisi posao, pa je nerijetki slučaj da za plaću čistačice mjesečno izdvajaju i višestruko veće iznose od iznosa koji bi izdvojili za ugovorno održavanje računala.

Sklopite s nama ugovor o održavanju Vaše informatičke opreme i zauvijek zaboravite na probleme s računalima.
Za dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte.

Natrag na sadržaj | Natrag na glavni meni